Randomfilmek: Klónok támadása

2015. december 03. - z33d

Star Wars Hónap

sw.gif

Hopp, már el is érkeztünk a rettegett Klónok támadásához. Nem kíméltük, de a film se minket. Íme, minden idők legrosszabb Star Wars epizódja. Intergalaktikus hiszti, egy rakás fűben hempergés, és Az Ember, Akit a Midikloriánok Nemzettek. Mit is mondhatnánk még? Kapd be Lucas!

Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002)

http://www.imdb.com/title/tt0121765/


anakin-anakin-and-padme-1360516-1024-768.jpg
 

Cyberfunk:

Hát az első részről tök jókat írtak a többiek, számomra az egyetlen pozitív hozadék, amit a film meg tudott teremteni, az a Pod Racer játék volt.Oké, engem meggyőzött, kis tudatlan hülyeként iszonyat nagy tátott szájjal játszottam a játékkal kb 12 frame rate-tel, mert ugye nem tellett rendes 3D gyorsító kártyára akkoriban, de ez is csak azt mutatja, hogy megérte leforgatni azt a filmet legalább azért a játékért, nem? Na de mi az, amit a második rész adott nekünk? Hm? Egy jobb részt, mint az első? Hát az nem sokat nyom a latba, ha valami a nagyon szartól kicsit jobb, attól még továbbra is szar marad. Esetleg kevesebb Jar Jar? Ja, ez is pipa, de attól még ott volt és továbbra sem törölték el a föld felszínéről. Még kevesebb kisgyerek Anakin? Oké, ez is pipa, de attól még nem változtatta meg a tényt, hogy a legendás Anakin a valóságban egy kis önsajnáltató siránkozó pöcs.
Szóval akkor... mit adott nekünk ez film? Megmondom mit: semmit, csak elvette az életünkből a filmmel eltöltött időnket, a jó kedvünket, és az érdeklődésünket egy amúgy rendkívül érdekes galaxisból (amit csak halkan jegyzek meg, hogy nem a filmek tettek érdekessé igazán, hanem a köréjük épített, ma már egyáltalán nem kánon univerzum, de erre majd máskor visszatérünk). Kapd be George Lucas, örülök, hogy túl adtál a kis fejőteheneden, ettől tényleg csak feljebb van.

Kinek ajánlom: Akinek el akarom a kedvét venni az egész Star Wars univerzumtól.

Kinek nem ajánlom: Emberi lényeknek.

trg:

A mélypont, a rettenet. Ez a film szar, de tényleg. Tudjátok, van az a jelenet, amikor hemperegnek a Naboo bolygón, na ott kellett volna valakinek szólni , hogy ez így nem oké. Az a szomorú, hogy ebben a filmben azért tehetséges színészek is játszanak és rossz nézni, ahogy szenvednek a szájukba adott mondatoktól. Egyszerűen nem értem, hogy abban a sorozatban, amelynek egyes párbeszédei instant klasszikusok lettek, hogyan képesek összehozni egy ennyire élettel filmet.

Pedig még azt sem mondanám, hogy a történet teljesen szemét, hiszen vannak benne izgalmas elemek (klónok! Jangot Fett!), de minden ilyenre jut három-négy olyan, amit egyszerűen nem lehet felfogni. Az egész legangyobb bűne pedig az, hogy a történelem legrettegettebb harcosát, az eredeti trilógia ikonikus karakterét sikeresen egy hisztiző, hormonjaival küszködő rinyagéppé redukálják. Nehéz megérteni, hogy a legendásan jó harcosból, akit a filmek folyton emlegetnek miért nem látunk semmit (persze a Clone Wars ezt valamennyire pótolja, de gondolom mondanom sem kell, hogy ez nem mentség).

Kinek ajánlom: Trekkieknek, hogy lássák, nem csak az ő kedvenc sorozatukat gyalázták meg.

Kinek nem ajánlom: Igazából senkinek sem ajánlom.

574.jpg

Padrepapp:

Kezdjük ezzel. Miután mindenki beállította a szeizmikus töltetek hangját ébresztőnek és küldött képeslapot a hangmérnököknek térjünk rá a filmben lévő többi jó dologra. És itt kerülünk bajba. Ez az az epizód, amit nehéz újra nézni, inkább csak szemezgetni lehet a jó részekből. Néhány jelenet a Jedi templomban, Kamino, és a végén a Klónok támadása mindenképp látványos. Van benne egy gagyi szerelmi szál, amit fentebb is említettek, de hát nem hiszem bárki fel tud sorolni 10 hollywoodi filmet, amiben nem gagyi a szerelmi szál.
Sajnos ebben a részben különösen jó zenéket sem kapunk. Persze nem azt mondom, hogy nincs meg a Star Wars hangulat a zenékben, de ahogy felidéztem a II. epizódot az egyetlen dal, ami eszembe jutott pont a szerelmi szálé volt, aztán gyorsan újrahalgattam az albumot, és tényleg csak ezt tudnám kiemelni. Az Across the Stars elején a lágy oboát hárfa és vonósok kísérik majd a fuvolával kiegészült fúvósoktól határozottan de finoman veszik át a főszerepet a vonósok, amibe néha halkan belecsúszik egy fuvola válaszolgatása, végül kürtökkel kiegészülve ér a szám a tetőpontjára. Az ezt követő sötétebb moll tónust meg-megszakítja az oboa vagy fuvola, ami próbálja ismét a fő téma felé terelni a vonósokat, végül kiegészülve a kürtökkel és pozanokkal a mű visszafordul a fő témába, aztán ismét sötét hangulatba téved. A művet a hárfa témaismétlése hozza ismét a fénybe, majd a halk vonósokkal kísérve az oboa témavariációja zárja keretesen a dalt.


Kinek ajánlom: Hát végig kell egyszer szenvednie mindenkinek, próbáljunk arra a kevés jóra koncentrálni az epizódban, ami van benne.

Kinek nem ajánlom: Azoknak akik halálpálcát szeretnének terjeszteni a galaxisban

 

z33d:

A húszonéves, 30.000 midis Anakin egy borzasztó ember. Arrogáns, nagyképű, hisztis, tiszteletlen, az anti jedi. Csak pusztít és nyomorba dönt minden megszólalásával, tettével, arcának minden rezdülésével. A kis Anakin legalább valóban tehetséges pilóta és mérnök volt, foglalma sincs Lucas miért hagyta el ezt a tökjól működő apróságot.  George nagyfejű Lucas kicsit megment, de nem csak Anakin tanulóéveinek vázolása kapcsán. Maga a színész, Hayden Christensen kiválasztásánál is a fura napszemüvege lehetett rajta. Egyúttal sajnálom is ezt az egész szereplőgárdát, mert a Klónok támadása minden mocskát képesek vagyunk rájuk leképezni, pedig mindenről csak és kizárólag a zöldháttérbe beleszédült nagyfőnök tehet. Mi történt a Jedi tanáccsal? Az megvan hogy a film első két órájában békemenetet terveznek? Anakin és Padme Twilightozására ki sem térnék bővebben, nagyon kínos. Egyébként értékelhető vonal az valóban Obi-van magánnyomozása és utazása volt a Kamino bolygóra. Ilettve a nagy finálé egész élvezetes a 20 fős Jedi erő demonstárcióval. Dooku gróf bossfightja egyszerűen meg sem történt, viszont Samuel Windu azért odatette magát és lecsapott egy a történet szempontjából is fontos fejet. Szóval, egyértelműen ez a széria mélypontja, de szerencsére innen már csak felfele megyünk. 

Kinek ajánlom: Akinek tökmindegy.

Kinek nem ajánlom: Akik nem szeretnek egyébként nagyszerű színészeket rossz filmekben látni.

 

///Neked hogy tetszett? Vannak élményeid/emlékeid? Kinek ajánlanád, és kinek nem? Írd le alulra mi van a fejedben, hátha barátok vagy ellenségek leszünk. Hajrá!///

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trikorder.blog.hu/api/trackback/id/tr628117492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Padrepapp 2015.12.03. 11:32:09

@z33d: "Anakin és Padme Twilightozása..." nagyon találó kifejezés =). Egyébként az jutott eszembe, hogy a szerelmi szál ugyanolyan sorozatgyártott, mint a film elején a Jedi Templomban a padawanok, a film közepén Kamino-n a klónok és a film végén Geonosis-on a robotok. Lehet igazából ez egy propagandafilm a kapitalista túltermelés mellett =).

victor vacendak 2015.12.03. 17:35:43

Minden idők legrosszabb epizódja karácsonykor jön a mozikba...

zoltán999 2015.12.03. 17:52:04

Nekem a III. volt a mélypont, de fájdalmas, valahogy el kellett jutni a IV.ig, ami ugye már 38 éve be volt dobozolva. Az I-et éveztem, II-ben már említették a pro-kontrát (- gyenge szerelmi szál, hisztis vader; + Kamino, aréna jelent), de a III, már csak szenvedés, főleg a 60. perctől.

Van egy csatorna(csoport), ami agyba-főbe adja most mind a 6-ot, maratonba is, láttam is vagy 4-5X mind az elmúlt 2 hónapban.
Lehet öreg vagyok (10 voltam, amikor bejött a IV), láttam is vagy 150X, és épp az USA-ban voltam 99-ben az I. premierkor (meg is néztem), de most így egybe a digitálisan felújított IV-VI, jön be a legjobban.

Természetesen már megvan a jegyen karácsony előttre a VII-re. Ez van. Kell, hajó, harossz. Nem tántorít el:-)

hun.execute 2015.12.03. 18:17:34

Ez a star wars is úgy járt mint a Batman. (csak picit tovább húzta) Kéne egy Christopher Nolen, aki rendbe rakja.

Jottó 2015.12.03. 18:20:30

ez a rész akkor is kritikán aluli lenne, ha egy szimpla akciófilmről lenne szó.. de így, hogy egy SW rész.. minősíthetetlen.. a színészek mintha direkt parancsba kapták volna, hogy minden esetben vágjanak fapofát, tökmindegy hogy épp mi a szituáció.. anakin arcán jelennek meg egyedül néha valamiféle emberi érzelmek, de azok meg olyanok mintha egy 4 éves kisgyereknek mondanánk azt hogy "na most akkor legyél hűűdemérges"..nem értem, nem értem.. ja, R2 jó.. de hát ő mindig jó

Vaszilics Fedor Emánuel 2015.12.03. 18:30:20

Szerintem a Baljós árnyak rosszabb egy fokkal, de ez is gyalázat.

Benke S. 2015.12.03. 19:11:52

Nekem nagyon tetszett a "Mókás katonaláda" (ja bocs, ez egy anagramma volt). :-) De komolyan, nagyon tetszett, a moziban megnéztem vagy 5-ször. Akkoriban még újdonság volt a digitális kópia, baromi jó volt a minősége!!! Szóval nekem tetszett a 2. epizód, és kész.

turista a saját országában 2015.12.03. 19:26:30

Egyetlen pozitívumot tudok kiemelni: a film elején az a jelenet, mikor a két jedi üldözi, végül elkapja a fejvadászt. Mindeközben a film - ha csak röpke időre is - apró betekintést nyújt Coruscant, a futurisztikus bolygó-gigapolisz mindennapjaiba, amely a Galaxis számtalan teremtményének közös lakhelye.

Caaroy 2015.12.03. 19:51:31

Ha már többen írtok 1 filmről, legalább átolvashatnátok egymás írását helyesírási hibák levadászásáért. :)

Warlimont 2015.12.03. 19:58:25

@Caaroy: Na, megvagy, ez a topic se maradt önjelölt hüje nyelvész nélkül... :) Érthetetlen jelenség vagytok, tulajdonképpen miért ilyen fontos nektek a gépelési hibák állandó felemlegetése mindenhol?

Caaroy 2015.12.03. 20:02:39

@Warlimont: Nekem specieal azért fontos, mert én magam is megteszem azt a plusz munkát, ezzel is megtisztelve az olvasóimat amikor én írok, hogy mindahányszor észreveszem a saját hibámat, rögtön szerkesztem és kijavítom.
Nyomtatásban pedig különösen elszégyellem magamat, ha mégis benn marad, és inkább egy korrektort is felkértem, ha már én nem tudok tökéletes lenni.

Ahelyett, hogy nagy pofával nekem álljon feljebb, ha egy büdös ótvar gané vagyok, akinek annyi alázata sincs a munkája iránt, hogy azt jól végezze. Mint egyeseknek. ;)

2015.12.03. 20:06:27

csak a star wars karacsony utan :)

Caaroy 2015.12.03. 20:14:13

Na tessék, most is benn maradt egy elgépelés, és ki is javítanám, ha lehetne kommentet szerkeszteni.

Mert nem az gáz, ha hibázol. Az a gáz, ha még büszke is vagy rá.
(Ezt a kommentet pedig már egyszer megírtam, de nekem nem rakta ki. Azt írja, várjak két komment elküldése között. Bocs, ha kétszer kerül ki.)

trg 2015.12.03. 20:25:25

@hun.execute:
Ízlések és pofonok, én tuti elsírnám magam, ha Nolan a Star Warshoz nyúlna:D

Netuddki. 2015.12.03. 21:07:24

"Akit a Midikloriánok Nemzettek"

Jézusuristen! Szűz Mária.

Mellesleg nagy smittelő ez a Lukas.

Jar Jar - mosogatószer
Amidala - amigdala

Bullfrog 2015.12.03. 21:14:17

Nekem tetszett, és sose hallgatok a kritikusokra :DD

glad az egyetlen 2015.12.03. 21:16:24

Az I, II és III egy nagy nulla, amit szeretnék elfelejteni és szerintem újra kellene forgatni.

Pro: Egy barátom megpróbálta a barátnőjének megmutatni a IV. részt elsőnek, de nem jött be neki. Aztán végig nézte inkább az I.-VI. és úgy már bejött neki.

glad az egyetlen 2015.12.03. 21:23:19

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Az egész SW egy nagy nyúlás új köntösben. Frank Herbert Dűnéjétől, Kurosawa szamuráj filmjein keresztül a klasszikus mitoszokig.
Pont ezért működik olyan jól. Kipróbált és bejáratott klisékkel üzemel, de újszerű amibe csomagolva van.

Bergyilkos Bohoc 2015.12.03. 21:24:10

@victor vacendak: Ezek szerint Abrams akkora haver még nyáron elküldte neked a teljes filmet? Nocsak, mesélj még!

glad az egyetlen 2015.12.03. 21:30:17

@Caaroy: Emberek vagyunk és mint ilyen alapvetően tökéletlen. Ilyen apróságot felhánytorgatni betegség vagy parasztság. Igazából pont az a ótvar tiszteletlenség, hogy szimpla gépelés hibával cseszegeted az embereket egy blogban. Ez inkább kényszerbetegség kategória. Lépj túl rajta. Tudom, hogy téged egy gépelési hiba frusztrál, de nem ez a normális reakció. Sajnos ez annak is eredménye, hogy a helyesírást nem tanítják hanem beleverik az emberekbe, aztán néhányan úgy maradnak.

William Kidd 2015.12.03. 21:44:49

Szerintem az osszes Sw resz jo, a 4-5-6 kicsit gyerekes a korabeli filmtechnika miatt, de a maga idejeben brutal volt. A 90-es evek elejen neztem meg a trilogiat VHS-en.

renhoek 2015.12.03. 22:11:56

Minden tekintetben egy foshalmaz a 3 új rész. Borzasztó meggyalázása a Star Warsnak. Mai kölyköknek persze tetszik a csilivili lóf...sz világ. Annak idején meg se néztem ezt és a III-at csak jóval később.

Most elővettem újra az I-II-III-at, végigszenvedtem öklendezve...aztán megnéztem az eredeti klasszikus részeket és végigborzongtam annyira király volt. A letisztult Star Wars stílus, a Birodalom, a Jedi eszmék... és látod technika se kellett hozzá, mert a zseniális makettek elvitték az egészet a hátukon.

Qrvára remélem nem gyalázzák tovább a gyermekkoromat Karácsonykor... a trailereket meg sem néztem, bár pár képsort igen. Egyelőre az egész hangulata tükröz talán valami olyan letisztultságot mint az eredetiek. Majd meglátjuk. Csak a Jar Jar-os meg repülő mókusos, sárkányos fantasy lóf...szt hagyják ki belőle.

(És nem, az Ewok-ok és C-3PO nem gyerekesek! Beleillenek a stílusba)

z33d 2015.12.03. 22:19:31

@Padrepapp: igen, a copy/paste-elt dolgok eléggé szembeötlőek, de annyi és olyan súlyos kellemetlenségek vannak a Klónokban, hogy ez már meg sem üti a mértéket : )

Aldou Raine 2015.12.03. 23:37:32

Nagy divat fikázni a "Klónok támadását" de közel sem annyira szar, mint beállítjátok. A "Baljós árnyaknál" hangyányival sem rosszabb. Az első rész ugyanis 10 éves gyerekek színvonalán készült. Meselények, egybites talányok, faék egyszerűségű helyzetek, mese, mese, mese. Ami önmagában nem baj, hisz minden star wars fan egyben meseszerető is, de a Baljós árnyak már túlzás ezen a téren.

Ami a lényeg: a "Klónok támadása" legfőbb baja a kiscsávó, aki Anakin Skywalkert alakítja. Gáz. Hiteltelen és antipatikus kis fütyi. És az is röhej, hogy a pontosan 196 centis Dawid Prowset (Darth Wader a 4.5.6. részekben) az éppen csak 183 centis Hayden Christensennel játszatják el.

Ami a 3. részt illeti: nyomasztó és gyenge. Szóval az új részek egyáltalán nem kápráztattak el. Az az igazság, hogy az eredeti trilógia "varázsát" meg sem közelítik. Pedig több pénzt öltek beléjük, jobb technikai trükkökkel tűzdelték meg mindet és nagyobb stáb is dolgozott rajtuk. Mégis, valahogy a lényeg sikkadt el. Állítólag a 7. rész is gyenge nagyon. A főszereplő gárdát nézve nem is csodálom.

verkli 2015.12.04. 00:25:49

"Szóval akkor... mit adott nekünk ez film? Meg mondom mit: semmit, csak el vett az életünkből a filmmel eltöltött időnket, a jó kedvünket és az érdeklődésünket egy amúgy rendkívül érdekes galaxisból"

Ez nem melléütés, meg helyesírási hiba. Ez google translate szint, bazdmeg. Tessék sokat olvasni, akkor menni fog az írás is. Ha meg nem szeretsz olvasni, akkor ne légy közíró. Rákattintok egy engem érdeklő témára, aztán csak ideges leszek, ahelyett, hogy szórakoztam volna. És még kommentelek is, őrület.

cardiobascularis 2015.12.04. 01:27:56

@glad az egyetlen:
Szerintem meg a hozzád hasonló félanalfabéta idióták reakciója a nem normális.
Remélem, egyszer egy olyan autószerelő javítja a kocsidat, aki hasonló szellemben dolgozik a kerékcserénél, mint a cikkek írói, és egy fára tekeredve kötsz ki (hát istenem, néhány csavart elfelejtett meghúzni, meg ellenőrizni, hogy meghúzta-e).
Akkor talán megérted, miről van szó.
Ugyanis az írás is munka, amit vagy lelkiismeretesen végezz, vagy sehogy.
(Tudod, ha már pont az a téma: csináld vagy ne csináld, de ne próbáld. Na, ezek itt csak próbálják.)

glad az egyetlen 2015.12.04. 02:32:49

@cardiobascularis:

"...Remélem, egyszer egy olyan autószerelő javítja a kocsidat, aki hasonló szellemben dolgozik a kerékcserénél, mint a cikkek írói, és egy fára tekeredve kötsz ki ..."
Ez egy jó jellemrajz rólad.
Ha ezt a párhuzamot pedig komolyan gondoltad az pláne.
Nagyjából ez az a szint, amihez már nincs mit hozzáfűzni.

victor vacendak 2015.12.04. 05:40:55

@Bergyilkos Bohoc: tisztában vagyok vele, hogy magas labda volt, amit írtam, és hogy valami okostojás pont ezt fogja írni...:-D
Nem feltétlenül kell az amúgy totál tehetségtelen franchise-pusztító Abrams-szal haverkodni. A trélelerek, az állnadó nyomulás, az ellenszenves új színészek, a Disney-trendejei és Abrams számomra már most elásták a filmet. Ennyi. Inkább ma egy Jar Jar, mint bármikor ez az új fos.

midnight coder 2015.12.04. 07:06:05

Az első három rész úgy volt szar ahogy. Nincsenek bennek kevésbé szar epizódok. Mindegyikben volt egy-két jó jelenet, de az összhatás így is katasztrófa. Ahogy biztos vagyok benne, hogy az új rész sem lesz jobb. Eleve már azért sem, mert nem mondjuk a Birodalom Örököseit filmesítették meg, hanem valami agyatlan de nagyon látványos szart csináltak. Néger birodalmi rohamosztagos mert a úgy PC, focirobot aminek ugyan értelme semmi de jól el lehet adni az 5 éves gyerekeknek, jégkrémen motorozó lázadó... Gáz lesz ez így is. Lucas akkor verte az utolsó szöget a Star Wars univerzum koporsójába amikor eladta a mikiegereknek.

drover(fanyul társa) 2015.12.04. 09:13:14

A "régi" három egy MESE volt, ami elvarázsolta még az egészen felnőtteket is a képi világával és a szerepelőkkel. Az "új" három egy fos videojáték szintjére vitte le a színvonalat, a varázslatos mese eltűnt.

ercsi4 2015.12.04. 09:25:49

Nekem összességében bejött az 1-3 is. Talán a nyálas szerelmi vonalat kivéve, illetve a 3-ban Anakin lelki drámája erősen túl lett spirázva.
Nekem nagy élmény volt látni, hogy a 4-6 alapján elképzelt "Köztársaság kora" is tele volt intrikákkal, esendő emberekkel, és igen, esendő jedikkel. Tulajdonképpen mi a bajotok az 1-3-mal? Talán nem elég fekete-fehér? Megjelentek benne karakterek a 4-6 végtelenül lineáris jó-rossz küzdelméhez képest?

cardiobascularis 2015.12.04. 14:15:23

@glad az egyetlen:
Miért, seggfejke?
Mert felhívták a figyelmedet, hogy a munkádat neked is tisztességesen kellene végezned?

Szar ügy, mi?

glad az egyetlen 2015.12.04. 14:34:48

@cardiobascularis: Nem, igazából az arányértékeddel és érzékeddel vannak súlyos problémák és valamilyen szinten lenyűgöző, hogy nem is vagy tudatába még ha rá is mutatnak, sőt egy kis trollkodással nyomod el. (Előéletedet elnézve nem egyedi eset).
Volt is egy jó kis cikk a trollokról. Az életben sikertelen ember így próbál tartalmat adni az életének, de a nyelvi nácizmussal ötvözés egy kiváló cikkötlete is adott nekem. Köszi. :)

trg 2015.12.04. 14:57:19

Hú srácok látom már megy az anyázás a nyelvtanon, szóval igazán sikeres lett a poszt. Amúgy meg az van, hogy alapból próbáljuk mindig átnézni a posztokat, de ezért nekünk bizony nem fizet senki, csak szeretetből és rajongásból csináljuk a szabadidőnkben, szóval ha valaki szól, hogy hiba van, akkor azt javítjuk, meg át is nézzük mielőtt kirakjuk, de azért bele nem halunk, ha bennmarad valami.

Viszont személyeskedni és egymást basztatni tökre nincs értelme emiatt, szapuljátok inkább Lucast, amiért ilyen szarfilmet csinált!

trg 2015.12.04. 15:02:45

@midnight coder: Mi a baj a fekete rohamosztagossal? De tényleg, világosíts már föl:D

@ercsi4: Karakterek? Milyen karakterek? Szerintem egyedül Anakin az, aki sokáig nem fekete-fehér, de őt meg olyan borzalmasan írják, hogy arra szavak nincsenek (a többieket is, de ők inkább csak jellegtelenek maradnak).

z33d 2015.12.04. 15:35:37

@midnight coder:
"It's only in the prequels that all the Stormtroopers (called Clonetroopers) are clones. It was established in the Expanded Universe that the Emperor started replacing clones with regular people through recruiting and conscription. This is pretty obvious when you watch the original trilogy. Stormtroopers are all different sizes, shapes and have different voices. So, no, the Stormtroopers in Star Wars Episode VII aren't clones."

z33d 2015.12.04. 15:49:38

de az is egy lehetőség hogy csak felhúzott egy stormtrooper cuccot, mint han és luke... már ha az valódi probléma, hogy a 7. rész trailerének első képkockáin nem egy polinéz faszi tűnik fel.

cardiobascularis 2015.12.04. 16:35:17

@trg:
Na bassz, egy helyesírás-ellenőrzőt bekapcsolni még időbe sem kerül, és aláhúzza a hibákat. És már a legtöbb böngészőben is, nemcsak a szövegszerkesztőkben.

Szóval ez ne legyen már mentség, hogy nem fizetnek érte.
(Aki önkénteskedik a Vöröskeresztnél, az adhat arzént penicillin helyett a betegnek csak azért, mert nem fizetnek neki érte? Ha úgy érzed, hogy nincs rá időd vagy nem éri meg, akkor ne csináld. Ennyire egyszerű.)

z33d 2015.12.04. 18:22:09

@cardiobascularis:
huh, jól nyomod! figyelj, ha ugy érzed ezt a helyesírás dolgot ennyire nem tudod zsebretenni - illetve, ha nem elégít ki a magyarázat - akkor keresd meg az X-et a felső sarokban. köszönj el, menj, vidd magaddal az élményt és éld a szuper életed. ennyire egyszerű ; )

Padrepapp 2015.12.05. 15:26:50

@z33d:
@trg:

Feed the Troll, you must not.

steery 2015.12.19. 15:27:39

Nincs semmi baj ezzel a filmmel. Lényegében két fiatalember gátlásokkal és konfliktusokkal tűzdelt ifjonti szerelmi fellángolásáról szól az egész a kitörő háború vérzivatarában. A szerelmi téma zenéje gyönyörű, Padménak nagyon jól áll a tépett fehér rucija és a kivégzésük előtti világfájdalommal teli szerelmi vallomása. A film jól megmutatja, hogy Anakin még egy kialakulatlan személyiségű hormonzavaros erőbajnok, akire zűrös jövő vár. Én eddig összesen 32 logikai és forgatási hibát találtam benne, némelyik egészen elképesztő.
süti beállítások módosítása

Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható. Szóval így lopjál innen, okéka-rakéta?
Trikorder - 2015